השוואת ניהול תיקי השקעות

ב- 99% מהמקרים, כנראה שנצליח להוזיל לכם עלויות.. רוצים? השאירו פרטים

השוואת ניהול תיקי השקעות:

ניהול תיקי השקעות הוא דרך טובה להרוויח כסף מבלי להתאמץ יותר מדי. כל שאתם צריכים לעשות הוא להקצות סכום כסף מסוים, לפנות למנהל השקעות והוא כבר יעשה את העבודה עבורכם. עם זאת, חשוב לבחור חברה מקצועית ואמינה לניהול תיקים ולבצע השוואת ניהול תיקי השקעות. כי כשמדובר בכסף שלכם, אין מקום לבצע פשרות.

מה אתם צריכים לשאול את עצמכם בעת השוואת ניהול תיקי השקעות?

בעידן האינטרנט שלנו ניתן להשוות בין תיקי השקעות שונים בלחיצת כפתור. אף על פי כן, עליכם לדעת אילו פרמטרים אתם משווים. אלה כמה שאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם במהלך השוואת ניהול תיקי השקעות:

  1. כמה תיקים מנהלת החברה – בתי השקעות המנהלים בין 30,000 ל-60,000 תיקים נחשבים לבתי השקעות גדולים למדיי.
  2. מנהלי תיקי ההשקעות המטפלים בתיקים אלה נחשבים למנוסים מאוד. עם זאת, לא כדאי לפסול מיד גם בתי השקעות קטנים יותר המנהלים כ-1,000 לקוחות, מכיוון שדווקא בבתי השקעות אלה תוכלו לקבל יחס אישי יותר.
  3. מהו שווי התיקים – ניתן להתרשם משווים של התיקים בבתי ההשקעות. האם הם כוללים משקיעים גדולים המוכנים לסכן את כספם? או אולי משקיעים קטנים המנהלים תיקי השקעות קטנים?
  4. אילו מוצרים פיננסיים מנהלים בתי ההשקעות – לצד ניהול ניירות ערך כמו מניות, אגרות חוב או תעודות סל, ישנם בתי השקעות המנהלים את מכשירי ההשקעה המוכרים לכולנו: קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או קופות גמל.
  5. אילו שינויים עבר בית ההשקעות – אפשר לבחון אם בין ההשקעות נמצא ברווח או בהפסד בהשוואה לשנה שחלפה.

בוחרים את מנהל ההשקעות הטוב ביותר

לאחר שביצענו השוואת ניהול תיקי השקעות, חשוב לבחור את האדם שילווה אתכם בדרך להשקעה הגדולה. ראשית, חשוב לבחור במנהל השקעות מנוסה ומקצועי שיש לו ניסיון רב בתחום. בין אם מנהל ההשקעות עובד בחברה גדולה ובין אם מנהל עסק באופן עצמאי, מומלץ שיהיה לו ניסיון רב בתחום.

שנית, על מנהל ההשקעות להיות גלוי ושקוף עמכם. הוא מקבל מכם ייפוי כוח לנהל את תיקי ההשקעות שלכם, אך מחויב לשלוח לכם דו"ח מפורט לגבי הפעולות השונות המבוצעות בתיק. ישנם מנהלי השקעות שאף מקפידים לשלוח פירוט של כל האסטרטגיות שבוצעו בתיק – בדרך אל הרווחים הגדולים. ולבסוף, מכיוון שאתם עומדים לעבוד עם מנהל ההשקעות לאורך שנים, חשוב לבחור באדם אדיב המחויב להעניק שירות מקצועי ואישי מכל הלב. כך שלכל בקשה או שאלה תוכלו לקבל את המענה הראוי.

מדוע מנהל ההשקעות צריך לדעת עליכם פרטים אישיים?

רבים מאתנו אינם ששים לחלוק את הפרטים האישיים שלהם עם אחרים, בייחוד כאשר מדובר באדם זר למדיי כמו מנהל תיקי השקעות. עם זאת, מנהל ההשקעות מחויב לשאול אתכם גם פרטים אישיים על מנת להתאים לכם את

תכנית ההשקעות הטובה ביותר. כדי לעשות זאת, על מנהל ההשקעות לדעת מהו גילכם, מצבכם המשפחתי, העיסוק העיקרי שלכם, רמת הסיכון שאתם מתחייבים אליה, סכום ההכנסות החודשי, חובות והלוואות וכדומה. אמת, מדובר בפרטים שאולי לא הייתם חולקים גם עם החברים הטובים שלכם. מסיבה זו, חשוב לבחור במנהל השקעות אמין שיכול לשמור על דיסקרטיות לאורך כל הדרך.

דברים נוספים שכדאי לדעת על ניהול תיקי השקעות

אז איך מנהלים תיק השקעות? ניהול תיקי השקעות הוא תורה שלמה שלא ניתן ללמוד על רגל אחד, ועל כן חשוב לפנות למומחה שיעשה עבורכם את העבודה. נוסף על כך, אלה כמה דברים שכדאי לדעת על תיקי ההשקעות:

  1. מתייחס למאפיינים שונים – ניהול תיקי השקעות אינו מתייחס רק למניות ואגרות חוב, אלא גם למוצרים כמו קרנות פנסיה, קופות גמל או נושאים דוגמת הטבות מס.
  2. לבחור בהטבת המס – אם מוצג לכם מכשיר פיננסי הכולל הטבת מס לצד מכשיר שאינו כולל הטבת מס ואין לכם אפשרויות נוספות, מומלץ לבחור במכשיר המציע את הטבת המס.
  3. מקזזים את הרווחים מול ההפסדים – אחת הפעולות החשובות ביותר שמבצעים מנהלי תיקי ההשקעות היא השוואת הרווחים מול ההפסדים בתיק, כך שתוכלו לראות אם יצאתם ברווח או בהפסד.
  4. מסתפקים בתיק אחד – בדרך כלל מומלץ להחזיק בתיק השקעות אחד בלבד. אם תחזיקו ביותר מתיק אחד לא תפחיתו את הסיכון או תרוויחו יותר, אך תהיה לכך השפעה על המיסוי. מי שמחזיק ביותר מתיק השקעות אחד נאלץ לשלם יותר על דמי ניהול או עמלות של קנייה ומכירה. מסיבה זו, חשוב לבצע השוואת ניהול תיקי השקעות ולבחור את מנהל ההשקעות הטוב ביותר.
  5. תשואות גבוהות יותר – בעוד מוצרים פיננסיים כמו קופות גמל או השתלמות מניבים לכם תשואות נמוכות, הרי שבשוק המניות ניתן ליהנות מתשואות גבוהות ומשמעותיות.

משקיעים בראש שקט

בסופו של דבר, אם ביצעתם השוואת ניהול תיקי השקעות כדת וכדין ויש לכם מנהל השקעות טוב ומקצועי שאתם סומכים עליו, אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שהכסף שלכם נמצא בידיים טובות. כעת, אינכם צריכים להתעדכן באופן תמידי במצבו של שוק ההון או להבין בגרפים של מניות. מנהל השקעות מקצועי יחסוך לכם זמן בכל שהוא ינהל את כל ההשקעות עבורכם.

ב- 99% מהמקרים, כנראה שנצליח להוזיל לכם עלויות.. רוצים? השאירו פרטים

רוצים להגיב?

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email

כתיבת תגובה